هتل های مشهد
نوشته شده توسط : ادمین

 

هتل مشهد مشهد

هتل چهار ستاره‌ مشهد از باسابقه‌ترین و نزدیک‌ترین هتل‌های احداث شده در خیابان امام رضا، با چشم‌اندازی زیبا از بارگاه ملکوتی امام رضا(علیه السلام) در سال ۱۳۵۴ افتتاح گردید و آخرین بازسازی مجموعه در سال ۱۳۹۲ انجام شده است.این هتل دارای 137 اتاق می باشد. سالن بدنسازی با بهترین تجهیزات در فضایی دلنشین، سالن زیبایی و ماساژ با بهره گیری از بهترین متد، تاکسی سرویس، اینترنت وایرلس رایگان، رستوران با ظرفیت 350 نفر در محیطی آرام، زیبا و دلپذیر با سرو انواع غذاهای لذیذ ایرانی و فرنگی، کافی شاپ 24 ساعته وهتل مشهد خرداد 98 فروشگاه از جمله خدمات این هتل هستند.این هتل آماده خدمت رسانی به مسافرین گرامی تور مشهد می باشد.

 

هتل مشهد مشهد

 

هتل مشهد مشهد

 

هتل مشهد مشهد


هتل بین المللی قصر مشهد

هتل 5 ستاره بین‌المللی قصر مشهد،مناسب کسانی است که همه چیز را لاکچری و بی‌نقص می‌خواهند. فضای متنوع و زیبای اتاق‌ها و سوئیت‌ها، برخورد حرفه‌ای پرسنل و استقبال باشکوه از میهمانان، انواع رستوران‌های ایرانی و فرنگی با غذاهای بسیار لذیذ و ارائه‌ی خدمات رستورانی و کافی‌شاپی در اتاق‌، تنها بخشی از امکاناتی است که این هتل را به معنای واقعی به یک قصر لوکس تبدیل کرده است.مسافران محترم تور مشهد که می خواهند محل اقامت آنها در نزدیکی حرم مطهر امام رضا(ع) باشد می توانند این هتل را انتخاب کنند. خدمات CIP هتل:انتقال ميهمان از پاي پرواز به هتل با مجهزترين اتومبيل هاي تشريفاتي ايران, پذيرايي ويژه به صورت بوفه کامل در ابتداي ورود ميهمانان محترم, سرويس براي استقبال از هتل مشهد تابستان 98ميهمانان کاملا رايگان است.همچنین تمام رزروهای این هتل شامل پذیرایی عصرانه رایگان می باشد.

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 

هتل بین المللی قصر مشهد

 

هتل بین المللی قصر مشهد


هتل باختر مشهد

معرفی : هتل سه ستاره باختر یکی از هتل های با سابقه شهر مشهد است که سال ها در امر پذیرایی از زوار گرامی امام هشتم فعالیت داشته است. این هتل که دارای ساختمانی 5 طبقه با 37 واحد اقامتی می باشد در سال 1393 بازسازی شده است. شما مسافران تور مشهد می توانید اتاق های هتل را به صورت BB رزرو نمایید.

هتل باختر مشهد

امکانات اتاق : در این هتل اتاق های یک تا سه تخته و سوئیت وجود دارند که امکانات صبحانه ، یخچال، مبلمان، کمد لباس، اینترنت، تلفن، سیستم تهویه مطبوع،‌ حمام با لوازم بهداشتی  و دراور

امکانات هتل : صندوق امانات، فضای سبز، پارک کودکان، کافی شاپ، خدمات تشریفات ویژه، خدمات تهیه بلیط، نمازخانه، آسانسور، لاندری، خشکشویی، روم سرویس، فکس، کپی، سالن تور کیش کنفرانس، سرویس حرم، پارکینگ ، فروشگاه سوغاتی، روزنامه، تراس

هتل باختر مشهد

رستوران هتل : در این هتل دو رستوران وجود دارد که یکی از آن ها در نیم طبقه اول و دیگری در طبقه منفی یک قرار دارد که انواع غذاهای ایرانی خوش طعم را برای شما مهمانان گرامی سرو می کنند. لازم به ذکر است که صبحانه در رستوران طبقه منفی یک سرو می شود و کافی شاپ هتل در لابی قرار دارد.

هتل باختر مشهد

موقعیت مکانی هتل : این هتل تا ورودی باب الجواد حرم مطهر امام رضا (ع) 1.5 کیلومتر فاصله دارد که شما زائرین گرامی می توانید حتی این مسیر را پیاده بروید. فاصله این هتل تا فرودگاه شهر مشهد 20 کیلومتر است و تا مراکز تجاری مانند الماس شرق و زیست خاور فاصله چندانی ندارد.

پیشنهاد ما : قیمت مناسب و فاصله تقریبا نردیک به حرم از عمده دلایل رزرو این هتل توسط مسافران است. البته اگر پیاده روی برای شما سخت است می توانید از سرویس رایگان حرم هتل استفاده نمایید که کار را برای شما آسان تر خواهد کرد. 


هتل آبان مشهد

معرفی : هتل آبان یکی از هتل های 4 ستاره خوب شهر مشهد است که در سال 1387 افتتاح شده است. این هتل در سال 1395 بازسازی شد تا بتواند خدمات بهتری ارائه دهد و رضایت شما مهمانان گرامی را جلب کند. ساختمان هتل ابان سه طبقه است و در آن 60 واحد اقامتی وجود دارد. 

هتل آبان مشهد

امکانات اتاق ها : اتاق های این هتل از نوع  یک تخته ، دو تخته و سوئیت هستند که دارای امکانات یخچال، مبلمان، دراور ، صندوق امانات، حمام با لوازم بهداشتی،‌تلفن، اینترنت، میز تحریر ، تلویزیون، کمد لباس و قفل درب کارتی هستند.

امکانات هتل : کافی شاپ، باغ، سالن بدنسازی،‌سونا، جکوزی، ماساژ، سونا بخار، سالن تشریفات، سالن همایش، اتاق جلسات، پارکینگ، امکانات برای معلولین، ترانسفر فرودگاهی رایگان، خدمات تور

هتل آبان مشهد

رستوران هتل : رستوران این هتل با ظرفیت 150 نفر در طبقه اول قرار گرفته است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را سرو می کند. یک باغ بسیار زیبا با طراحی فوق العاده در محوطه هتل آبان وجود دارد که آلاچیق های سنتی در آن قرار گرفته است و بنا به خواست شما خدمه هتل می توانند ناهار و یا شام را برای شما در این آلاچیق ها سرو کنند.

موقعیت مکانی هتل : این هتل در بلوار پیروزی شهر مشهد قرار گرفته است و تا حرم مطهر امام هشتم و فرودگاه بین المللی شهر مشهد هر کدام 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد اما وجود ایستگاه مترو در نزدیکی هتل و هم چنین سرویس رایگان حرم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر کار را برای شما مسافران گرامی تور مشهد آسانتر کرده است. هم چنین فاصله این هتل تا کوه سنگی 16 دقیقه و تا مرکز خرید الماس شهر 15 دقیقه است. 

هتل آبان مشهد

پیشنهاد ما : اتاق های تمیز ، زیبا و تازه بازسازی شده هتل ، وجود امکانات آبی مانند استخر و سونا  و باغ زیبای این هتل همگی دست در دست هم داده اند تا سفری به یاد ماندنی را برای شما بسازند.

 

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور مشهد





:: برچسب‌ها: هتل های لوکس مشهد,بهترین هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 261
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: